Pages

Monday 21 November 2011

BERITA SEDIH

hye..assalamualaikum semua...
lama kan aku menyepi...lebih kurang dekat sebulan kot..
ade sebab kenapa aku menyepi...

sebenarnya pada 26.10.2011 @ hari deepavali aku telah keguguran..sedih sgt2..masa tu bby dah 7 minggu..
bangun pagi rabu tu aku dah start bleeding..bleeding aku sikit2 jek..hati aku dah mula xsedap..tghri tu perut lak start sakit n senak...smpai la kul 5 aku g klinik ttdi utk cek kandungan..doc ckp bby ada lagi tp dah semakin kecik..klu ikut saiz mcm 5weeks  mcm tu..aku tabahkan hati n balik dlu ke rumah..mlm tu mmg aku dah xtahan..g hospital ppum pukul 10 mlm..smpai turn pun dah 11.30..mase scan,doc ckp bby dah xde,tinggal kantung jek..mase tu mcm hilang dunia jap rase..then doc buang kantung tu n tunjuk kat aku..doc ckp tu perut ikan..(mmg panggil mcm tu ke?).
aku diberi mc seminggu..pantang mcm org  bru pas bsalin...trauma aku,pantang secara sihat n xde baby...
nasib baik la en suami byk memberi sokongan moral pada aku..

terima kasih abg..i love u so much..:)

2 hati yg ikhlas:

cik kartun said...

ya allah..sabar yew kak

my little baby said...

insyaAllah..ty..cik kartun

Post a Comment